Monday, August 29, 2011

Esok Dah Raya Kome!!!

Assalamualaikum..
esok bulan Syawal bakal menjelma dan bulan Ramadhan bakal meninggalkan kita...
semoga segala amalan aku semasa bulan Ramadhan yang mulia ini
diberkati ALLAH.. amin...
okay, hari ni dari pukul 12.30 tengahari sampai pukul 8.30 malam
(erm.. agaknya lah....) aku dok pulun wat kuih Almond London.
penat tangan... tapi ni lah hasil air tangan aku..





 ni lah hasil buat kuih waktu last minute..
takpelah, asalkan boleh makan.. heehe...
sori, gambar x brape clear sebab pakai kamera handset..
jadi, sempena bulan Syawal yang bakal menjelang tiba ni..
ala.. esok je pon.. hehe...
aku nak minta maaf kepada sesiapa yang mengenali aku
 andai aku ada buat silap..


Semoga Syawal kali ni lebih bermakna..
Wassalam...

No comments:

Post a Comment