Saturday, August 20, 2011

Running Man~~ serious BEST..!!!

Assalamualaikum..
dah lama tak post entry....
rindu rasanya.. hehe.. (sebenarnya malas.. haha)
ini kerana kesibukan aku dalam menghabiskan 
assignment yang berlambak2....tak semua siap pon...
actually, i'm not really in good mood today.sebab.. semua drama, movie korea...
dalam hard disk aku hilang disebabkan kesalahanaku sendiri... 
sedih kot...... external tu laa BEST FRIEND aku selama 2 sem aku kat uitm ni...
dikala aku sedih, keseorangan ...'dia'lah peneman aku....
lepas ni sapa nak teman aku???
dah lah 26 ngan 27 ni aku sengsorang dalam bilik...
hurm.... external dah laa mahal....
okay.. kita ignore ngan apa aku tulis kat atas ni..
sebenarnya hari ni aku nak buat entry pasal

antara watak yang tetap dalam Running Man sampai sekarang (ep 56)
dari kananGaryHa-haJi Suk-jinSong Ji-hyoYu Jae-sukKim Jong-kook & Lee Kwang-su

watak sementara Song Joong-ki & Lizzy


ni antara profile watak tetap dalam Running Man ni..
klik sini untuk review episod
klik => epdrama/running man 

nak download free??
mula2 down orbit downloader ni dulu... lepas setup
copy link url setiap part video tu dan paste url tu kat
orbit downloader tu and last step tekan je download..
tak paham??? nak tutorial????
komen entry ni okay...
i will make tutorial for you...
gtg sleep.. wassalam.. selamat bersahur..


No comments:

Post a Comment