Tuesday, August 9, 2011

Nak Diet??? Boleh ke????

Assalamualaikum..
ya, merujuk pada tajuk di atas minggu ni memang
penuh ngan assignment, kuiz dan test..
wahhhhhhhhhh......
dah la dalam kelas tadi tak fokus langsung..
ni pasai aku mengantuk gila kot...
lepas sahur, solat subuh..
terus terjun balik atas tilam...
ya, untuk pengetahuan anda berat badan saya semakin menaik..
patutnya bulan puasa ni aku manfaatkan untuk diet..
tapi, tulah...nafsu makan ni susah nak kawal kan..
ini baru puasa... dah raya nanti???????
hurm... paham- paham le....
bayangkan berat aku sekarang 64 kg...
tinggi 154... (dari dulu x penah turun2.. :'/ )
agak2 balance tak BMI aku????
hahahaha... 
sebenarnya sejak dari sekolah menengah lagi BMI aku tak pernah
balance.... sebabnya????
1. makan ikut suka, tak dak pantang2..
2. lepas makan, tidur.. 
3. malas bersenam....
dan kesannya???? hurm.. pikirla sendiri.. hee~~~
ok la nak solat, pastu tidur..
sebelum tu....
kalau sudi tengok la video ni...



enjoy^^
p/s: jangan lupa sahur ye...

No comments:

Post a Comment