Sunday, August 14, 2011

Beast/B2ST NON-OFFICIAL Merchandise!!! Malaysian only.. (kot..)

Assalamualaikum
entry kali ni aku nak bercerita ngan kome-kome yang
kat luar sana yang minat gila kat B2ST ni
lagi-lagi beg macamni......

wahhhhh.. 
sincerely speaking, aku rasa beg ni sesuai untuk budak sekolah je kot..
kalau budak U pon nak pakai beg mcamni...
hurm.. tak tau laaa kan...
bagi aku kalau aku beli pon..
hehe.. aku simpan wat perhiasan dah laaa
hahah.. nampak beg ni macam simple je kan???
RM55???
rasa mahal ke murah???
Bagi kome=>     

mak aii!! murah gila!!!
bagi aku =>
tak bley lagi murah ke??????

B2ST merchandise

nak lagi????
ada...
add la dulu ya kawan ni..
kalau nak barang ni lah kan...
okay.. got to finish some work..!!!
jaljayoo!!
pada mike-mike yang berpuasa..
jangan lupa bersahur ye...


No comments:

Post a Comment