Thursday, September 1, 2011

Raya, Raya, Raya!!!! Merdeka, Merdeka, Merdeka!!!

Assalamualaikum..
macamana raya kome tahun n???
best tak????? mesti best kan??? 
dapat balik kampung, jumpa sedara mara, sepupu sepapat.... haha..
sejujurnya, bagi aku, raya tahun ni rasa macam hambar sikit....
erm.. tak tau la pasal apa... 
maybe sebab tak balik kampung kot....
lagi satu mungkin sebab aku kena banyak ganti pose...
semalam cadang nak pose enam...
erm..... leburrrrr...
setakat hari ni aku baru beraya kat satu rumah je...
menyedihkan... kalo kat kampung dari pagi sampai ke tengah malam beraya..
walaupon penat tapi rasa syok sangat....
takpelah as long beraya dengan family.. it's okay...
raya tahun ni unik sebab serentak dengan hari kemerdekaan negara kita..
semalam aku ada terbaca berita yang pelancong asing yang datang nrgara 
kita ni kecewa sebab semalam takde sambutan hari kemerdekaan..
padan muka... hahaahaha..
sumber ni mengatakan sambutan hari kemerdekaan akan diadakan 
pada 16 september 2011 bersamaan dengan hari Malaysia..
okay la kan.. takkan nak buat semalam kot??? 
orang tengah syok2 beraya...
semalam dikala keboringan sebab tak pi beraya mana2..
aku bukak acc twitter aku jap...
tengah dok2 tengok timeline aku tu...
tiba2...
and I was like..
wooaahhhhhhh!!!!!
kamsahabnida!!!!!
jadi hargailah keamanan yang sedia ada sekarang...
sekian untuk hari ni....  :)

No comments:

Post a Comment