Wednesday, September 7, 2011

miss my lappy!!!!!!!!

Assalamualaikum..
dah lama aku tak post kat blog ni...
hari ni aku online kat c.c jaaa...
oooooooooooo
my lappy kena servis sebab lubang nak smbung
wayar charger longgar disebabkan oleh
kecuaian aku sendiri....
dah tiga hari aku ter'pisah' ngan lappy aku..
sedih baq ang......... :'(
semalam aku hantar lah lappy aku pergi
servis kat kedai yang dekat2 ngan kolej aku..
pergi pukul 3.30 petang... ktdai tutup...
aku assumekan yang owner kedai tu pergi lunch...
setengah jam aku kat c.c tengok2..
tutup lagi..... +_____+
aku tunggu lagi.... pukul 5.30 baru bukak.....
tot tet tot tet.. aku cakap kat technician tu yang aku nak amik
lappy aku esok... dan dia cakap 'insyaALLAH'..
ok.. tengahari ni aku pergi balik kedai tu...
tutup.... petang tadi aku pergi lagi.... tutup......
malam ni............ tutup jugak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
kata waktu operasi dari pukul 10 pagi sampai 11 malam....
apa jenis kedai lama rehat lama sangat ni....
dah la banyak assignment nak aku siapkan dalam minggu ni...
sabar je lahhhhhh....
besok kalo aku pergi tutup gakkkk...
memang aku pecahkan pintu kat situ.....
WARGHHHHHH
miss my lappy!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment