Tuesday, June 28, 2011

the speed of rumors

ASSALAMUALAIKUM..
hari ni lepas aku balik dari pejabat pentadbiran..
aku balik la bilik..
lepas makan sikit..
cam bese aku on laptop..
lepas tu on9 twitter...
dan tetiba aku ternampak ni...







   cam bese aku wat bodo je la...

x lama pastu tetiba lak ade page anti junhara ni..
.....................................
terkedu seketika....

ini antara gambar2 yang mencetus kontrovesi satu dunia... 




x lama lepas tu...







nak tahu lagi lanjut????
tekan je link ni...junhara
dengar citer jun hyung ni dulu couple ngan 
Hyuna 4minute
ni lak link pasal deme dua..

p/s: sekarang isu ni tengah 'hot' kat b2st fanclub facebook group.. apa yang aku komen.... Lantak kome la nak couple dengan sape pon... asal kome bahagia.. hahaha....
\



No comments:

Post a Comment