Saturday, June 18, 2011

habit tido lambat..

Assalamualaikum..

habit tido lambat ni start bila aku masuk uitm..dulu, mula2 paling lambat pi tidor pukul 12.. 
pastu pukul 1 pagi.. pastu pukul 2 plak...hurm...
ada satu hari tu waktu cuti sem aku tidor pukul 5 pagi kot.. 
memang sah solat subuh terlajak dah la...
sebabnya????
facebooktwitter, main game and of course tengok drama korea.. wahahaha...
sebenarnya aku agak kebosanan malam ni.. setelah semua game dalam laptop aku ni aku dah habis main so aku amik keputusan untuk download satu game kat myplaycity...
setelah 4 jam berlalu, barulah aku dapat download full game ni... memang agak lamalah.. 
sebab line bb celcom kat sini memang agak kureng sikit...


p/s: teringin nak tengok drama ni.. sape ade tolong passing2.. hahaha
ok.. nak sambung main game balik.. annyoeng.. jaljayo..^^

No comments:

Post a Comment