Sunday, July 17, 2011

tiket.. tiket.. kenapa abis cepat sangat..?

ASSALAMUALAIKUM..
sedih... sedih... sedih...
dah la balik umah pon lambat...
pastu dapat dok umah sekejap je.. adoiiiiii..
nyampah betull la...
dah la tiket ada pukul  9.30 pagi jer...
aku nak balik hari ahad!!!!!!!!!!!!!!
jadi, nak dipendekkan cerita..
aku kene balik hari sabtu...
sabtu ada dah ke orang kat kolej tu???
pastu besoknya ada ke org jual makanan??????
adoiiii..!!
pening pala kot!!!!!
nak balik malam, dah la sengsorang....
arghhhh..!!!!
tak suka la macamni....
nak minta tolong orang pon payah...
serabot! serabot! serabot!
dah la jarang balik rumah...
kalo boleh balik hari isnin.. memang aku nak!!!
tapi memandangkan ada kelas and mak aku tak kasi ponteng lah aku kena balik awal...
nampaknye.. hari sabtu ni memang aku sensorang la dalam bilik........
huuuuuuu....
sape boleh tolong aku ni!!!!!!!!!!!!\


No comments:

Post a Comment