Friday, July 1, 2011

b2st today in Malaysia!!!!!!!!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM
hari ni aku sedih + happy
hehe..
nak tau sebab apa????
sebab 
B2ST NOW IN MALAYSIA!!!
lagi 2 jam lagi diorang akan ada fanmeeting kat
sunway lagoon..



they guys are sooooo cute...!
TERIMA KACIH....!!
haha..
Yoseob...Just cut it off!!
jap2...
lagi satu video...



bila aku mula2 tengok video ni..
agak samar2 gak la..
nak last2 barulah aku nampak HyunSeung 
pandang camera tu...
aku yang dok tengok ni..
WHOOAAA!!!
untungnya sapa yang rakam tu!!!!
jealous kot!!!
yang sedihnya...
of course la aku tak dapat pergi..
hurm..
nak buat camne kan???
perjuangan aku di UiTM ni masih panjang lagi..
so... HWAITING!!!
 youtube je lah antara jalan yang terbaik..
jadi.. pada sapa2 yang dapat pergi tu..
CUGHAHABNIDA!!!!

No comments:

Post a Comment