Monday, October 10, 2011

Kerja Kerja Kerja!!!

Assalamualaikum..
dah lama tak update blog ni.. hurm.. besela.. sekarang aku ngah kerja..
kerja apa??? tett... keje dengan mak saya...
sorry, tak boleh bagitau lelebih.. huhu...
yang pentingnya aku buat keje halal...
minggu lepas aku dah start keje... first day keje...
huh.. macam nak pengsan pon ada... sangat penat..

dengan sakit pinggangnya, tangan lenguh2.. macam2la..
tapi, Alhamdulillah.. lepas beberapa hari.. sakit2 tu suma takde dah...
aku ingatkan buat kerja ni dapat lah kurangkan berat badan sikit....
hurm... makin naik lagi adalah.. susah betol nak control makan ni...
sampai mama cakap aku ni dah takde pinggang... hehe..
cuti sem sebulan setengah.... keje aku pon sebulan setengah gak...
dapat rehat lima hari je sebelum masuk sem baru...
takpelah.. income tu yang penting...  boleh buat belanja kat kolej nanti..
ohhh???? dah pkul 11 lebih ni... gtg sleep now....
sebelum tu... sori ya... sekarang aku agak 'sibuk'.. so, xdapat lah nak
update blog selalu... harap maklum...




No comments:

Post a Comment